четвртак, 12. март 2015.

Dodir Pariza - mart 2015.




       MOJ PRVI SAJAM KOZMETIKE


Jako sam srecna sto sam se napokon naterala da odem na Sajam kozmetike! Ovo je moj prvi sajam i nadam se da ce mi preci u tradiciju :)  
Na mene je najbolji utisak ostavio Alexsandar, oni su bukvalno gospodarili sajmom. Ceo donji sprat u hali je bio njihov, gomila posetioca i veliki broj zaposlenih koji su zaista uigrano i ljubazno uspevali da udovolje svima. Na NYXovom standu je bila opsta pomama pa se tu nisam zadrzavala, tako da cu svratiti natenane u neku njihovu prodavnicu u Bgd, posto su cene bile iste kao u radnjama.Evo sta sam lepo kupila :)))))
U Alexsandru sam kupila Macadamia NoTangle cetku koja mi je dugo na spisku, ali bila je u paketu sa ovim samponom koji jedva cekam da isprobam kao i gomilu stvari koje sam tamo videla.Jedino sto sam sam bila jako tuzna na kasi kad su mi rekli da su ostali  bez one Macadamia shoping torbice, posto sam srela gomilu zena koje su nosile cak i po dve :((((
U toku je pravljenje spiska za posetu Alexsandru <3


Naisla sam na stand MeiLaba, tu sam odlucila da kupim penu za kupanje sa 15% bademovog ulja.Posto mi je suva koza mislim da ce mi bas lepo posluziti, divan miris , nezna pena, moze da posluzi i za brijanje muskarcima. Rekli su mi da nije potrebno mazati mleko za telo nakon tusiranja, sto je odlicno kada zurite negde.Dobila sam par testera, ne znam da li cu moci da steknem utisak o proizvodima sa ovom kolicinom, ali pametno ce se iskoristiti.


I OPI je dosao na red. Na standu gomila lakova po 500 din, ali nista nisam kupila posto mi boje nisu bas odgovarale.

Ali sam zato uzela losion za ruke i telo sa mirisom manga i masku za stopala za mentolom, cene su bile skoro upola nize, kad isprobam javljam kako su se pokazali.

 P.S Slikama nisam bas zadovljna, bilo je ruzno vreme za slikanje, ali sam morala da izbacim post    posto je sajam bio pre pet dana, kasnim...

         



                    Budite uz Kozmoskop :*














7 коментара:

  1. Macadamia no tangle cetka je savrsena. Najbolja cetka koju sam koristila :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicna,ja sam prezadovoljna, kod korena do vrhova kose se očešljaš bez mršenja i zaplitana i to iz prve ! :D

    ОдговориИзбриши
  3. Vec duze vreme se razmisljam da uzmem ovu no tangle cetku. Jel ima razlike od ostalih,ne kida kosu? :*

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno je odlicna! Meni se mrse krajevi i suvlji su mi, sa No tangle cetkom se ocesljam bez problema i bez predhotnog rascesljavanja krajeva.:) Zaista preporucujem od srca! <3

    ОдговориИзбриши