среда, 11. март 2015.

DM Haul Mart




                      DM  HAUL :  M A R T





1. Bioten anti-celulit gel, radi se o termoaktivnom gelu, probala sam ga i bas sam se plasila reakcije posto imam suvu i osetljivu kozu, malo greje i pecka,nista vise od toga,obzirom da sam u salonu na termoaktivno pakovanje jako burno reagovala.
U Dm je bila akcija 1+1 ko bi tome odoleo :) Tuba traje oko 4 nedelje i za to vreme se ocekuje -2 cm u obimu. Gel je na bazi morskih algi, ulja crnog bibera i guarane. Postoji i u vidu kreme
ali su mi preporucili ovaj brze upija i lakse se razmazuje.

2. Bioten maramice za ciscenje lica, za suvu i osetljivu kozu, meni odgovaraju, sa mirisom nara su ove i ima jos nekoliko vrsta. Opet neodoljiva ponuda 1+1 :) $$$

3. Garnier Ultra Doux balzam za kosu, za normalnu do suvu kosu sa mirisom marelice i bademovim uljem, prelepo mirise, ovaj jos nisam probala.

4. Krauterhof krema za tusiranje, sa mirisom ruze, za normalnu kozu, bas neznog mirisa. Sadrzi ekstrakte raznog bilja, ocekujem da se dobro pokaze.

5. Balea losion za ruke sa mirisom jagode, svidela mi se pre svega ambalaza, zgodna bocica da stoji na radnom stolu, toaletnom stocicu pa i u kuhinji da namazete ruke usput... A jagoda bas mirise!

6. Ebelin odstranjivac laka, bez acetona, vec sam ga koristila odlican! Preporucujem.


7. Balea univerzalne kremice, stvarno nije cudo sto su hit, prelepa krema divne teksture jos divnijih mirisa, jedna sa mirisom tresnje, druga sa mirisom lavande i ruze, ambalaza preslatka.
Blagu prednost dajem ovoj drugoj, sto zbog mirisa, sto zbog ambalaze.

 
8. Balea Clear-up trakice za cisenje lica, za uklanjanje mitisera
 i ciscenje pora, prakticna stvarcica, ko nema previse problema sa licem, ustedece na kozmeticaru :) U pakovanju se dobije 6 tracica.

9. Balea gel jastucici za predeo oko ociju, super su, osvezava momentalno, hladi i hidrira, dobri su za one koji imaju problema sa nadutoscu. Gel je na bazi hijaluronske kiseline, tako da pomaze 
i kod sitnijih linija i borica oko ociju, dobija se 3 para jastucica.

 

Da li ste nesto probali od ovog i kakvi su vam utisci ?
 



                            Budite uz Kozmoskop!  <3


















6 коментара:

  1. Imam ovu balea univerzalnu kremicu sa mirisom tresnje, prelepo mirise i super hidrira.
    Bas bih probala ove gel jastucice :) :*

    ОдговориИзбриши
  2. Kremice su odlicne, a jastucice nikako ne propustiti osecaj predivan :) :*

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam videla da imaju jastučiće za predeo oko očiju. Moraću da potražim. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Imam Balea kremice i imala sam odstranjivac laka, ali mi se ne svidja sto je sirok otvor, to bas mrzim...pa sam presla na toliko hvaljeni Afrodita skidac laka i odusevljena sam :) i meni se dopadaju ti jastucici i probala bih ovaj Bioten anticelulit gel, samo nisam sigurna da ce raditi nesto :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si skroz sto se tice otvora na bocici odstranjivaca, meni je to jedina zamerka, pala mi je jednom dok je bio otvoren i prosulo se skoro pola flasice, ali od tada pazim :) Javljam ako nesto primetim da anticelulit gel nesto radi.Drago mi je da ti se svidjaju jastucici :)

      Избриши